12/1-09


Det blev en längre dag än väntat idag, hade ett möte ikväll som inte slutade förän halv åtta och om jag ska vara ärlig så hade jag tagit tillräckligt med semester att jag t.om förträngt dagens möte. Var en riktigt bra dag på jobbet dock, så skönt att komma tillbaka till jobbet igen.

Kom hem ett bord dukat av Herr J, fyllt med paj. Lyxigt värre. Hade dessutom fått ett paket hemskickat från Sandra, med en liten söt aftonväska plus lite bonus som jag vann i en av hennes tävlingar i hennes blogg.


Herr J och jag plåtade av fotografen
A.Stridsberg under sommaren 2007.

Tror att unge katten Ernst börjar bli könsmogen. Asså, hankatter, tjuter dom lika illa som honor? Han har sprunit runt här nu ett tag och gastat som en galning. Blir knäpp på honom. Tror nog att det börjar bli dags att boka in en tid hos kattdoktorn. Mjau.

Dags för avkoppling med lite serier innan sängen.

Har du haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0