11/1-09


Mmh jag vet att jag varit lite off här nu ett par dagar. Har egentligen inte gjort något speciellt, men har inte haft någon större inspiration.

Börjar jobba imorgon, efter nästan tre veckors semester. Ska bli ganska skönt att få komma tillbaka faktiskt. Normala rutiner. Komma igång igen med allt. Man uppskattar ledigheten mer när man jobbar. Och man uppskattar jobbet mer när man är ledig. Aldrig nöjd. Svensk. Ere så.

Nåja, varit lite duktig iallafall och promenerat ett antal kilometer tillsammans med mor.Känns bra. Kommer säkert kännas mindre bra imorgon.

Skulle tro att det blir lite serietittande och eventuellt en film under kvällen. Har en som jag gärna skulle kika lite på, den nya Changeling med Angelina Jolie. Mhm. Kan vara nått.

Har du haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv: Tack snälla! Jag har haft en jättekul helg, trots att solen inte visat sig ocn snön smälter. Jag vill också titta på film! Den perfekta söndagkvällen - film & popcorn i soffan :)



Kram!

2009-01-11 @ 18:35:17
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Isabella

Sv: håller med helt och hållet. Antingen ska det vara "riktig" vinter med minst tre minusgrader och fin snö eller så ska det vara riktig vår med 10 plusgrader och ingen snö. Kan vi beställa det tror du?

2009-01-11 @ 19:09:49
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Anders aka Nagadez

Tack vännen! Vad roligt att höra! :)

2009-01-11 @ 19:24:46
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0