Perfekt!


Så galet kallt. Temperaturen står på -12 grader. Is överallt, förutom de delarna som är täckta med djup snö...
 
Kan ni gissa vad jag ska roa mig med idag?


Så klart! Absolut! Klart jag ska!
Jag ska träffa upp käre vännen och fotografen Johan Gustafsson för att införskaffa lite snöbilder till portfolion. Jag brukar inte vara den som klagar varken på kyla, värme, vatten eller andra fenomen som kan uppstå under en plåtning men -12 grader... ja ja, vi får se hur det går. Jag ska försöka få till lite BTSbilder så ni kan få se hur det gick.


Bjuder på lite exempelbilder från mina tidigare plåtningar tillsammans med Johan.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

men ni får väl komma hit o fota istället förstår ni väl ;)

2009-12-30 @ 17:32:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0