IsaDora Build up Extra Volume



Jag är för att prova nya produkter... hm, correction. Jag är för att prova nya produkter från märken jag redan förlitar mig på, men i övrigt är jag restriktiv så jag vet egentligen inte varför jag köpte den här...

Men iallafall, nu har jag testat IsaDoras Build up Extra Volume mascara och jag säger nog nej tack till även denna. Borsten känns onödigt stor, alltså fluffig, inte yvig. Det stänker när man målar fransarna och trots att jag testat ett antal gånger nu så lyckas jag inte lägga mascaran utan att komma åt både ögonlocken och strax under ögonbrynen. Så nej tack.

Mjaha, då har jag sagt nej tack till både Noubas mascara och IsaDoras Build up Extra Volume mascara, någon som smyghåller på ett bra tips om en fungerande budget mascara?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet ju inte vad du räknar till budget-mascara men jag slår ett hårt slag för Maybelline och olika av deras mascaror - gör sällan mig besviken iallafall :-)

2009-12-27 @ 21:53:50
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: sabz

Make up stores!

2009-12-28 @ 00:28:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0