Confessions of a Shopaholic


Jag fick höra att jag var lik Isla Fisher och jag hade naturligtvis inte en susning om vem det var... google ledde till imdb som visade vägen till filmen Confessions of a Shopaholic med ingen mindre än den jag sägs vara lik i huvudrollen.

Låter väl kanske inte som en film där man behöver kunna tänka för att följa med i handlingen, men efter att ha kommit ett par minuter in i filmen insåg jag att den var fylld med humor. Humor och vackra skor. Hähä. Nah om sanningen ska fram så fanns det faktiskt en lite charmig handling i filmen, lite Notting Hill känsla blandat med Askungen. Liknelsen kanske inte säger så mycket, så tänk Ugly Betty meets The Princess Diaries. Bah, det är ju samma liknelse. Nåja, that's the best I can do.

En söt film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0