10/8-09


Jo men visst blev det Parken Zoo i Eskilstuna igår, och det är väl lika bra jag varnar för att det är mycket bilder i detta inlägget, men det är trots allt en djurpark - man ska ta galet mycket bilder.





Djurparken var riktigt mysig, mycket mindre än Kolmården, men det kändes mer intimt. Man hade möjlighet att komma närmare djuren i och med att burarna inte var lika djupa, så det gav en bra närvarokänsla.







Fantomenland var väl så där... Lille T verkade uppskatta det, men jag tyckte att det var i minsta laget. Lite klätterställningar osv. Men vart Fantomen höll hus... ja du, bra fråga.



Naturligtvis dog batteriet till kameran när vi besökte Nöjesparken i slutet av dagen, en helt okej park med karuseller för barn upp till Lille T's ålder. Har man större barn så finns det nog inget i denna nöjespark som tilltalar dem. Lite småsnålt måste jag nog säga att det var, man betalar entrebiljett till parken (typ 550kr för oss), men vill man åka karuseller så får man köpa ett extra åkband (135kr) men då finns det fortfarande en del saker man inte får åka utan att betala extra.

Vattenlandet som de skyltar om på sin hemsida bestod av en större modell pool samt en mindre modell barnpool. I mina ögon inte värt att betala extra för att få utnyttja.

Allt som allt hade vi en otroligt lyckad dag.

Kommentarer
Postat av: vexy

Jäklar va dyrt det har blivit på parken zoo. Märks att det var länge sedan man var där. Bra att lille T uppskattade det i alla fall.



Vart det någon slagstaglass då? :)

2009-08-11 @ 10:00:37
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: vexy

hehe kan tro det. Misstänker att han sprang runt en stund bland hinderbanorna och hängbroarna där? Min mamma fick ge mig dyra mutor för att få bort mig därifrån som barn :P

2009-08-11 @ 10:33:16
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Jag har också varit med om att en vinst inte kommit fram, ett par Steve Madden skor. Men inte var jag otrevlig mot den som höll i tävlingen för det :S Jag har gett honom hennes kontakt uppgifter då jag kände att jag kan inte sitta och medla mellan dem + att jag har mailat henne själv. Inget svar. Så jag hoppas hon är på semester ärligt talat? :S Ändå ett rättså svenskt känt märke liksom...



Och angående mamman..jag har ingen lust alls längre att lägga upp hennes dotter om hon ska ha den där attityden....:/ Helst inte när jag förklarat för henne en gång tidigare att det dröjer mellan modellerna.

2009-08-11 @ 11:58:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Ja, det är lite därför jag hellre skickar vinsterna själv. Alltså att jag får vinsten skickad hem till mig och sedan postar jag den. Då vet jag iaf att den blir skickad och risken att posten slarvar bort den är väl inte så stor, det händer dock säkert, men då vet jag att den blivit skickad iaf! Nu har jag ju inte den blekaste :S



Men precis, och jag väljer ju att lägga upp dem MEN att inte enbart fylla bloggen med supermodell 400 då jag gjorde det i början och jag kände att det inte såg speciellt bra ut.

2009-08-11 @ 12:18:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anonym

hej.sv: Jo det är klart:) Man förstår att det är du.



Åhh vilken mysig dag ni verkar ha haft det på zoo.

2009-08-11 @ 12:19:12
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0