Färg överallt!


Vissa dagar ska man bara låta bli...

Jag har roat mig med att slänga i en ny toning i håret inför kvällens bus. Jag har också lyckats färga en t-shirt, bhn jag hade under, mina strumpor, jeansen jag hade på mig samt näsan, golvet och handfatet. Good job. Färgglatt värre skulle man kunna säga.

Skulle nog behöva slänga lite färg på naglarna också, men efter en sån lyckad hårfärgning såtror jag att jag nöjer mig med en vanlig genomskinlig lack.

Jag får helt enkelt skratta mig lycklig över att färgen jag har i håret blev bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: fotograf therese jonsson

jo, man kan tycka det, men var tydligen inte grafikkortet som var fel på :(



så nu är nya minnen beställda..

2009-04-19 @ 12:19:55
URL: http://operfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0