Utmaning - Fem saker


Jag snubblade in och läste min gamle vän Jennys privata blogg och hittade där en utmaning till mig, och med tanke på mängden utmaningar jag har kastat på henne så ere väl lika bra att jag antar denna.
    Fem saker i min frys:  Köttbullar, glass, vårrullar, sprit och mera glass.

    Fem saker i min väska: Jag har ju aldrig någon handväska med mig, jag slarvar bara bort dem, men jag har alltid ryggsäck till jobbet. Regnrock, nycklar, lypsyl, ipren och postitlappar.

    Fem saker i min garderob: Kläder (?), galjar, oreda, trådbackar och investerade pengar (tyst, det låter bra).

    Fem saker i min bil: (Läs Herr J's bil) Baslåda som tar upp hela bagaget, bilbarnstol, småpengar, småsten och små avtryck av barnfötter på baksidan av passagerarstolen.

    Fem personer jag utmanar: Nathalie, Cecilia, Tove, Therese och Lotta.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu har jag gjort listan :). Och vet du, jag är inte bakfull, svårt att bli det på 3 33centiliters öl, haha :).

2008-09-13 @ 10:21:35
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, ungefär så. Har inte plats för trådbackar just nu :P

2008-09-13 @ 12:27:16
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0