Mardröm!


Jag hade en sån otroligt läskig mardröm inatt, vaknade vid tre av drömmen och var tvungen att gå upp för att vakna till lite så att jag inte skulle somna på en gång och drömma samma sak igen.

Jag drömde av vi klev av en buss vid en busshållplats vid ett stall, när bussen har åkt så kommer det en sotig häst lunkandes mot oss och på ryggen har han två barn. Båda barnen är riktigt sotiga, och vi närmare syn så ser man att barnens armar mer eller mindre ser ut som hotdogs och luktar bränd korv. Hela arnens kroppar är brända, och hästen lika så.

Vi ser nu att det ryker ur fönstret på det stora stallet som är ndelat i två stora sektioner så vi lfter ner barnen från hästen, ringer efter brandkår och polis samtidigt som vi springer för att få ut resterande hästar ut stallet. Men här blir det en sån dröm där du springer och springer men aldrig kommer fram samtidigt som jag hör hur barnen gråter och brandkårens sirener tjuter... rycker upp den stora porten till stallet och börjar öppna dörrarna till hästarnas boxas och försöker få ut dem, men hästarna är så sega av all rök att de knappt orkar röra på sig så jag börjar leda ut dem i par. Jag hinner med första paret ut, och vänder in för att ta ett nytt men inser då att det är för sent... de hästar som är kvar inne börjar nu falla ihop, och de två hästarna jag har fått ut faller ihop utanför...

Inne på golvet i stallet sitter en äldre kvinna ihop sjunken och sjunger för sig själv. När jag närmar mig henne, vars ansikte jag fortfarande kan se tydligt, så blundar hon och viskar "bli inte arg på mig" ... jag lyfter upp kvinnan för att bära ut henne och känner hur hon luktar av kemikalier... väl ute så ser jag återigen hästarna som har rasat ihop, även den färsta hästen som bar barnen, samt barnen ligger nu i en liten hög och kvinnan kolappsar i mina armar...

...där vaknar jag! Uscha.

Kommentarer
Postat av: byron

Vilken läskig mardröm :(



En av de läskigaste drömmar jag har haft var när jag drömde om att ett gäng soldater jagade mig i ett stort nästintill öde hus.



Efter ha undkommit dom ett flertal gånger kunde jag andas ut. Skulle bara öppna en dörr ... Öppnar dörren .. där står en man och riktar sin pistol mellan mina ögon. Han trycker av och jag faller ner på en stor äng. Plötsligt och väldigt starkt känner jag hur min själ lämnar kroppen. Jag tittar ner på mig själv och känner ett enormt lugn.

Minns att jag tänker att det måste vara så här det känns att dö ....



2008-09-24 @ 12:29:59
URL: http://gatto.blogg
Postat av: Anonym

vilken hemsk dröm!

lät nästan som en bok tycker jag...

2008-09-24 @ 19:08:34
Postat av: Puff

Fy vilken läskig dröm. Det är läskigt att vakna helt kallsvettig och ångestfylld efter en sån dröm, ingen direkt bra start på dagen. Hoppas du åt Kellogs Cornflakes till frukost sen, hehe ;D



Kram /Puffi

2008-09-25 @ 02:11:40
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Oj jag hittade en obesvarad kommentar med en fråga..inte bra :P haha. Jag har 2800:- i presentkort och har 1100 poäng kvar tills jag får ett till på 700:- :) Så kommer vänta tills jag får ett till o sen köpa den tror jag :) Då får jag betala cirka 3000:- själv.

2008-09-25 @ 11:44:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0