Lista med dagens


Jag hittade en lite rolig lista hos Tove , som jag så fräckt saxade och fyllde i...
    Dagens låt: radio.
    Dagens frisyr: Halvlockigt utsläppt.
    Dagens smink: En vardagsmakeup tidigare, men just nu inget alls.
    Dagens klädsel: Svarta stuprörsjeans från Cubus, svart  ribbat linne från HM, gröna Noa Noa västen, scarf HM's Herravdelning - stulen av Herr J samt svartmönstrade ballerinaskor från Scorett.
    Dagens händelse: Plåtningen för Sofis Mode.
    Dagens planer: Plugga lite var nog tanken...
    Dagens vill ha i allmänhet: En massa pengar så att jag kan lösa bort alla lånen på huset.
    Dagens materiella vill ha: Flera skuggor från MIST.
    Dagens beroende: Skuggor från MIST?
    Dagens tråkigaste: Pengar.
    Dagens köp: Skuggor från MIST! 
    Dagens mat: Pasta med bacon och gul lök.
    Dagens mående: Jo tack, det är bara fint.
Fler som vill skriva lista?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Den här trippen hinne rjag nog inte ut till skogen tyvärr :P imorgon är det stress stress o stress o sen bloggmingel som gäller o på fredag åker jag ju heeem. tänkte sova ut samt gå på urban outfitters o sen sitta på ett tåg flera timmar hem typ :P

2008-09-03 @ 23:23:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0