Jahapp då vare torsdag igen


Godmorgon,
idag är man skapligt trötter, det känns i kroppen att den inte är van att jobba till 18.00 varje dag. Men nu är snart första veckan klar, och jag måste säga att veckan bara sprang förbi. Tiden går så tokigt fort.

Min mamma-självkänsla blir dock lidande när jag jobbar och praktiserar som jag gör... det är inte det att han har det dåligt hos farmor, mormor och Tant M som ställer upp och hämtar honom så att han inte får längre dagar på förskolan pga att jag har praktiken. Det är ju bara det att jag inte är den som hämtar honom, som jag alltid har gjort... det är säkert mest jag som tycker det är jobbigt.

Jag kommer hem ifrån jobbet - han har redan ätit middag. Han tittar fördigt på Bollibompa, och sen är det dags för honom att gå och sova... saknar min Lille T.

Nåja, dags att göra sig iordning och pallra sig iväg till jobbet. Jobba 8-16. Praktik 16-18. Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer
Postat av: byron

Är hemma idag också från jobbet.

Kanske tar en promenad ... det är jättefint väder här i Göteborg.

2008-09-11 @ 09:22:45
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0