Besök på MIST


Efter dagens plåtning så tänkte vi passa på att smita förbi makeupinstitute och hälsa på vännen Sarah Maria som arbetar där, och som en bonus så snubblade vi även på söta Anneli som var där och satt modell för en av deras elever när de övade extremesminkningar. Lite extra roligt att kunna bjuda på en extra kram på Sarah Marias födelsedag, grattis vännen!


SarahMaria, Annelie och jag.

Och naturligtvis så lyckas jag ju inte gå därifrån utan att köpa med mig ett par av deras skuggor. Jag valde att testa deras Color Vibration som de kallas, en mix av tre färger i samma lilla burk. En röd med gul och brons, samt en brun med guld och koppar. Det ska bli riktigt spännande att få testa, inte dyrt alls var det heller, 120 kronor per burk.

Kommentarer
Postat av: Sarah Maria

hihi fin bild =)



Så himla roligt att ni kom förbi idag =))

kram på er båda =)

2008-09-03 @ 17:51:47
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft en riktigt bra dag! Ska bli spännande att se bilderna sen!

2008-09-03 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0