5/9-08


Vårat nät låg nere sedan i fredags eftermiddag, internet, tvn och telefonen har varit helt utslaget. Galet störande. Det var tydligen nån ledning som de lyckats gräva av.

Men men, det blev middag tillsammans med goda vänner, lite vin och cider, samt Wii spelade. Boxning, bowling, tennis, baseball och golf. Tokigt skoj. Kanske inte ett spel som jag skulle kunna tänka mig att köpa själv, men helt klart värt att ha hemma ett par kvällar när man är ett par stycken som samlas.


Nintendo Wii.

Herr J och Lille mangz under en boxningsmatch...

Det blev en ganska lugn kväll, var rätt trött efter veckans arbete, så jag tror att jag somnade innan elva på kvällen. Riktig tröttmössa.

Vad roade du dig med?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh jag vill också ha ett wii..

2008-09-07 @ 00:21:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0