14/9-08


Det känns som en typisk söndagkväll, man är som lite trött och sliten. Precis som alltid på söndagar. Enda skillnaden är att det inte infunnit sig någon söndagsångest, förvånandsvärt nog. Jag kanske börjar bli så pass stor nu att jag slutat med sånt, hähä. Ajja, eller inte.

Fint väder haru ju varit idag också, så där så att man känt sig lite tvungen att gå utanför dörren. Får väl ta och bjuda på lite bilder av djur och natur som jag snubblade över medans jag inspekterade gräsmattan som Herr J klippte idag. Ser ni vilka otäcka monster som bor i vildmarken där jag bor?



Jag har spelat lite Counter-Strike:Source under kvällen, tillsammans med Herr J, mangz och Exet. Jag vet inte hur många av er som spelat det, räck upp en hand? Men hur som helst, riktigt skoj vare iallafall att få panga loss lite med det gamla gänget, busigt värre.

Bjuder på en bild på Ann tröttmössa som är tagen under dagen, ser ju så där härligt sliten ut. Men jag bjuder på det.


Bilder tagna under 2008-09-14.

Nah, sags att fortsätta slöa lite och kanske titta på en film... Hancock eller Iron Man ere som står på tur, men jag vet inte riktigt av dem jag vill se. Nån som sett någon av filmerna och kan peka på vilken av dem jag ska se?

Kommentarer
Postat av: Nina.

svar: samma här. vill köpa en riktigt bra kamera. men har inte råd för tillfället.



men det ser ut som du har en bra kamera. ;) vad har du för nån?

kram/nina

2008-09-14 @ 20:28:21
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Sara

tyvärr är nog biljetterna slut sålda för länge sen... Allt bra Ann eller?

2008-09-14 @ 23:37:27
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0