13


1) Spets- mja, men jag ställer mig tveksam till det där med spetströja, känns som att man redan har gjort det en gång...

2) Höga Stövlar- Jo absolut.
3) Vadlånga kjolar- Nah, jag ser kortare än kortast ut i den längden, så helst inte.

4) Baggy jeans- Mmh, jag har det på mig nu.

5) Det dressade modet- Intressant.
6) Halvöppna skor, typ håliga skor- Ja tack, fler sånna.

7) Kilklackar- Mmh, mitt senaste inköp var med kilklack. Blir nog dock endast ett par plåtningsskor.
8 ) Capen- Ja, jag kan tänka mig en stickad.

9) Leopardmönstrat- Nah, lite väl mycket Shania Twain blandat med östermalmstant.

10) Kappor i glada färger- Jadå, det går jag med på, men jag har ingen. Än.

11) Rutigt- Mmh.

12) Väst- Jahadå, har flera stycken. Det har varit en storfavorit länge.

13) Hatt och andra huvudbonader- Japp, kepsar, hattar, mössor, scarfs, you name it.

Lista saxad från Jenny, utmanar även Sarah Maria , Emma och Josefine.


Bjuder på ytterligare en bild ifrån Sofis Mode/Aftonbladet.
Fotograf: Hannah Modigh
Mua: Linda Gradin

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

gillar tröjan du har på den där bilden, ser så mysig ut :)

2008-09-19 @ 11:59:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jenny

Haha måste nog ha min leopard på mig å komma å hälsa på fniss Kram Östermalms-Twain :-D

2008-09-19 @ 20:24:36
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0