Utmanad... igen!


Mhm, den här gången var det kollegan och vännen Therese som har utmanat mig... känns lite som att jag börjar få igen för alla utmaningar som jag strör omkring mig.

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Så okej då, här kommer mina 5 saker...

1. Jag har en riktig fobi för grodor. Ogillar sjögung, kyrkor och höjder också, men grodor kommer alltid att vara det så får mig att rulla ihop tårna.

2. Jag har ett ärr i formen av ett V i pannan. Båda strecken är skapade av mig själv, ena när jag sprang in i en dörr och andra när jag åkte med en madrass ner för en trappa och landade i en järnsäng.

3. Jag dansade balett som barn, men när jag fick en säkrad plats på balettakademin så slutade jag. Jag började sjunga och fick en plats på Adolf Fredriks, så jag slutade.

4. Jag heter Miriam i andra namn.

5. Jag tycker inte om öl, men jag kan tänka mig en Tjeckisk om jag måste.

Jag utmanar... Nathalie, Tove, Johan, Jenny och Dorion.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack vännen! :D

2008-10-27 @ 14:31:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

SVar: Men ann..glömde du bort det?! :P Får du gå dit någon annan gång då? :)

2008-10-27 @ 20:22:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0