Sminklista


Jag hittade ytterligare en lista att fördriva tiden med, så ni som inte har något bättre för er kan ju läsa. Eller helt enkelt bara strunta i att läsa och göra listan själv, det funkar ju det med.
    Du har....
    (x) Mascara över 100 kr
    ( ) En plattång
    ( ) En locktång
    (x) Designparfym
    (x ) Foundation över 200 kr
    (x) Ögonfransböjare
    (x) Olika borttagningsmedel
    ( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
    (x) Läppglans över 100 kr
    (x) Hårinpackning
    (x) Bodybutter
    (x) Bodylotion
    (x) Parfym över 300 kr

    Summa = 10

    Du ...
    ( ) Använder locktång/plattång varje dag
    ( ) Använder fondation varje dag
    ( ) Använder mascara varje dag
    ( ) Använder kajal varje dag
    ( ) Använder läppglans varje dag
    ( ) Använder bodybutter varje dag
    ( ) Använder bodylotion varje dag
    (x) Använder ansiktsrengöring varje dag
    ( ) Använder hårinpackning varje dag
    ( ) Använder hårspray varje dag
    ( ) Tränar på gym
    ( ) Klipper dig varannan/varje månad

    Summa = 1

    Du har...
    (x) Tonat håret
    (x) Färgat håret
    ( ) Hårförlängning
    ( ) Piercat dig
    ( ) Tatuerat dig
    (x) Tagit hål i öronen


    Summa = 3

    Totalt: 14

    0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
    10-15 Konstgjord behandlad blomma.
    15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
    20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
    25-30 Barbiedocka. Bara plast.
Jahapp, jag blev en konstgjord behandlad blomma... vad blev du?

Kommentarer
Postat av: Therese

Mmm, vore skönt att dra på sig dom runda skorna, men det lär ju inte hända, liksom. Det händer inte så mycket på tre öl... Får hålla mig till nästa helg...

2008-10-24 @ 16:06:02
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, du känner väl till mitt list-behov vid det här laget ;).



Mjo, det är väl så. Vi får ta en svängom nån helg, tycker jag!

2008-10-24 @ 16:29:02
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Nat0

Jag prickar in 16p! Kanariefågel i nordisk miljö... Jahaja där ser man :P

2008-10-24 @ 19:14:15
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: Johan Gustafsson

Jag vart fan den naturliga naturligaste tjejen... Jag vill inte vara tjej juuu... :'(

2008-10-25 @ 00:33:01
URL: http://jgp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0