Plåtning på söndag


Efter dessa fyra veckor som jag haft med både jobb heltid, heltidsstudier, praktik och allt annat runt omkring så kan jag äntligen se ett slut på detta. Och det ger ju naturligtvis möjligheten att boka in en massa nytt att göra... hähä.

Så jag började med att boka in en plåtning tillsammans med min käre vän Johan Gustafsson, redan nu på söndag. Det kommer bli en riktigt läcker plåtning, vi har ju gjort en testfotografering för dessa bilder tidigare, och även bokat in ett datum att plåta dessa bilder men vi har aldrig kommit till skott. Men nu så. Och jag är säker på att vi kommer att få bra bilder.


Bus bus. Känner mig lagom sprattlig och spretig, inspirerad och redo att komma igång igen.


Bjuder på en gammal bild plåtad av
Tobias Jakobsson,
hår och makeup av
Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0