Mhm, söndag igen


Jahapp, då vare söndag igen. Helgen bara rusade förbi, känns inte som jag jag hunnit med riktigt.

Var ju hos optikern igår för att se hur pass illa jag ser... men så farligt var det inte, ena ögat var värre än det andra. Så nu ere dags att försöka kika på bågar och se om jag kan beställa hem lite provexemplar att testa.

Lagade ungsstekt falukorv och hemgjord potatismos igår tillsammans med Herr J och Henke, riktigt gott. Har ätit en del sånt på jobbet, men det är ju mest halvfabrikat där, så det är lite skoj att få göra maten helt själv. Det blir helt enkelt så mycket godare när man lagar maten hemma.


Idag blir det väl att åka till Södertälje en sväng, det är så mycket planer jag har för dagen. Vad ska du roa dig med?

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Så du har varit i Södertälje utan att komma o ge mig en kram ?????? jädra kjoltyg :D

2008-10-12 @ 23:56:46
URL: http://jgp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket (F)

2008-10-13 @ 00:12:17
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0