I dare you!


Jahapp, nu har jag fått igen för alla mina utmaningar som jag har slängt omkring mig... Jag har blivit utmanat av Nathalie , så det är väl lika bra att jag gör denna...

HAVE YOU EVER


Been in a relationship: Japp!

Had a best friend: Mmh.

Been in a serious relationship: Jo jag får väl säga att jag är i ett hyffsat seriöst just nu.

Ever been dating one of your best friends: Alltså, jo nu är ju Herr J min bästa vän.

Falling in love at first sight: Ja under tidiga tonåren...

Got your heart broken: Japp, flera gånger.

Kissed someone and then regretted it: Mmh.

Lied to your parents: Jupp.

Had any jewelry that cost more than 100€: Japp, det också.

Ever hit anyone: Mmh...

Been on TV: Jao, nyhetsrepotage osv,


MY FIRST


Best friend: Grannen E, vi var bästa vänner under hela min uppväxt.

Car: Jag fick en blå av pappa en gång...

Love: Jag tror jag gick i ettan, och han hette Niklas.

Pet: Katten Simsson.

Vacation abroad that you remember: Cypern med mamma och pappa, så jag kan inte ha varit mer än 3 år.

Job: Mitt första sommarjobb så sålde jag jordgubbar.

Bought CD: LP tack så mycket. Nirvana.

Consert: Carola Hägqvist.

Drunken party: Haha, jo jag hade en riktig karatefylla, kom hem till mamma och rev ner saker ifrån väggarna pga min okapasitet att gå rakt.


WOULD YOU


Dare to sky dive: Nah, jag tror inte det.

Dare to bungyjump: Nope.

Date someone with a lot of tattoo's: Mmh, sånt spelar mig ingen roll.

Call yourself happy: Japp.

Rather take the picture than be on it: Som modell får jag inte säga ja på denna tror jag.

Cry over a guy: Mmh.

Cry over a girl: Jupp.

Lie to someone: Jo.


WHAT


Are you doing right now: Dricker kaffe.

Are you doing tomorrow: Träffar Sarah Maria och Johan.

Do you say to yourself when everything is shit: Särp dig Sirpa!

Do you bring to the movies: Chips.

Is the first thing that grabs your attention on the opposite sex: Ögonen.

Do you think about love: Mys mys mys.

Is your most expensive piece of cloth: Den lilla svarta klänningen...

About make up: Grymt!


LAST


Person that sent you an SMS:  Haha jag har ingen mobiltelefon.

Person that gave you a hug: Lille T.

Person that called you: Mamma.

Person you called: Jag ringde Nathalie igår när det blåste.

Cocktail you had: Drack cider i helgen, räknas det?

Road trip: Oj, det var länge sen... Umeå resan tillsammans med bla. Sarah Maria och Li.

Movie you saw: Iron Man

Trip abroad: Bratislava baby!

Okej, och jag antar att det är meningen att jag ska skicka utmaningen visare så... Maria, Sandra, Tove och Therese, I dare you!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja ursch :/

2008-10-21 @ 09:06:04
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Nat0

din mumsbit där...! ;D

2008-10-21 @ 09:08:23
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0