Hudvårsprodukter från Lumene



Senaste gångerna som jag varit iväg och handlat så har jag införskaffat mig lite hudvårsprodukter från Lumene. Nu på hösten känns det verkligen som ett bra tillfälle att unna sig själv lite mer sånt. Det blev en skintoner, en makeup remover och en dagcreme.

Alla produkter ligger dessutom i en riktigt bra prisklass, mellan 100-200 kronor per produkt.

Jag har inte hunnit använda produkterna speciellt länge, men än så länge så känner jag mig väldigt nöjd. Inget kladd, ingen obehaglig doft, inte en massa onödigt använde. Fler än jag som använder dessa produkter?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nästa gång vi ses skall jag försöka ta med prov på Mary Kay som du kan få testa =)

2008-10-30 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0