Avslutad arbetsdag


Japp, då var den arbetsdagen avslutad. Och nästa börjar om elva timmar, dessutom med tre och en halv timmes övertid. Är det inte tragiskt? Gör man inget annat än jobbar? Och varför då?

Jo, vill ni veta varför?
Jag trivs på mitt jobb och har egentligen inget emot att jobba lite övertid för att få ihop lite komptid som man sen kan ta ut i ledighet över julen för att få dela lite extra tid med familjen. Jag känner verkligen nu under min utbildningstid att jag utvecklats i mitt arbete och det ger mig mer arbetsglädje. Sen jobbar jag aldrig över så att Lille T får extra timmar på sin förskola, han har underbara mor och far-föräldrar som alltid ser till att hämta honom.

Trivs du på ditt jobb?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Har ju inget jobb ;) Men så fort jag hittar ett så hoppas jag att jag kommer trivas :D

2008-10-07 @ 20:38:54
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: byron

Mår inte särskilt bra av att behöva gå till jobbet. Hoppas jag snart hittar nåt nytt.

2008-10-08 @ 08:40:56
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0