Åh nämen...


... godmorgon. Det är ju ljust igen när man vaknar, känns jättemärkligt. Skönt, men märkligt.

Ska iväg på kurs idag med jobbet, en heldag i en stol. Alla ni som känner mig vet hur svårt jag har för att vara still, så det blir nog tyvärr ingen höjdardag för min del så även om jag verkligen hoppas på själva utbildningen. En stor fördel är att det kommer att ges chanser för att gå och kika på skor, så risken är stor att jag kommer hem med ett par. Eller två.


Efter jobbet ska jag träffa studievännen och gå igenom lite inför den kommande uppgiften. Snart klart hörrni, jag är snart helt klar med min utbildning. Så skönt.

Men innan jag är klar med allt som jag ska hinna med att göra idag så kommer det att vara mörkt igen. Deprimerande tanke inte sant?

Mhm, så vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0