Utmaning


Jag har blivit utmanad av Janina, och etfersom jag ofta strör utmaningar omkring mig så får jag nog så snällt anta denna...
    Regler:
    Länka den som utmanat dig & sätt in dessa regler i din blogg.
    Berätta 7 saker om dig själ, både alldagliga & knäppa.
    Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn + länk.


    1.
    Jag började inte använda mascara förän jag var 15 år, inte för att jag inte fick, utan för att jag inte tyckte om det.

    2.
    1990 var jag i Israel och badade med delfiner. Det var inte så glamouröst som det låter, det stod grönklädda män med kpistar på stranden...

    3.
    Jag har tre pojkar i min säng om nätterna.

    4.
    Min sambo är inte alls lika förtjust över min förtjusning för skor. Han förstår inte alls det vackra med att ha skor i ett belyst vitrinskåp.

    5.
    Jag heter Ann Miriam Marie. Under de första 15 åren av mitt liv berättade jag aldrig att jag hette Miriam, för jag tyckte det var gräsligt.

    6.
    Jag har en delfin på garageporten, inte mitt val dock.

    7.
    Min pappa var en gång i tiden en av Sveriges bästa friidrottsmän, han i sin tur ville naturligtvis att jag också skulle träna, men han lät mig sluta när jag slog honom.

Nu utmanar jag följade: Amaia, Isabella, Ingela, Lotta, Saba, Sandra och Therese.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Ska göra den snart, måste bara komma på lite bra svar först (trött) :D

2008-11-13 @ 11:28:20
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Johan

Männen med k-pistar är värnpliktiga som tar sig en paus. Israeliska ungdomar i lumpen får nämligen inte ta av sig uniformen och sitt vapen.



Så det är fel när du ger intrycket att de värnpliktiga på något sätt var hotande eller vaktade dig.



Förresten har jg också dykt med delfiner i Eilat, och det var underbart! Förutom att en av dem bajsade på mig...

2008-11-13 @ 14:22:25
Postat av: Ann

Johan, för mig var det ingen bra upplevelse med kpistar på stranden, speciellt inte med tanke på att jag hade min 2 åriga lillebror med mig. Det var ingen semesteridyll precis.

2008-11-13 @ 18:16:49
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0