3


Jag har blivit utmanad av Maria att göra denna lista...

Tre saker som skrämmer mig:
    * Mörker
    * Grodor
    * Kyrkor

Tre personer som får mig att skratta:
    * Lille T
    * Herr J
    * Ernst

Tre saker jag älskar:
    * Min familj
    * Smink
    * Familjebad

Tre saker jag hatar:
    * Stress
    * Ekonomi
    * Lögner

Tre saker jag inte förstår:
    * Matematik
    * Långdistanssamtal
    * Glömska tanter

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Tangentbord
    * Godis
    * Nagelfil

Tre saker jag gör just nu:
    * Pratar i telefon
    * Klappar på Ernst
    * Skriver

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Se världens sju underverk
    * Bli rik
    * Bli lång

Tre saker jag kan göra:
    * Nypas med tårna
    * Äta tokiga mängder chips utan att gå upp i vikt
    * Gråta till Lilla huset på prärien

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * RnB
   * Lille T när han skrattar, underbart
   * Dig själv

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Salsa
    * Hur man vinner på Trisslotter
    * Organisera

Tre favoriträtter:
    * Herr J's pizza
    * Spagetthi och köttfärssås
    * Korvstroganof

Tre personer jag utmanar:
Therese, Tove & Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0