Snön är ju borta igen!


Godmorgon gott folk, har ni sovit gott?

Jag vet att jag inte uppdaterat speciellt bra, så jag får väl köra en kort sväng nu då... en morgonuppdatering.

katten har börjat visa sina olater, så nu skulle vi behöva tapetsera om i hallen på övervåningen. Han hoppar upp på väggen och åker ner, som en liten brandman, och river då sönder tapterna. Suck.

Plåtningen igår gick riktigt bra, träffade en jättesöt makeupartist som gjorde två grymt snygga sminkningar på mig. Jättenöjd. Berättar mer om det sen när jag får tid att lägga över alla bilderna ifrån kameran. Jag kikade mailen nu också, och såg att jag redan fått ett smakprov ifrån fotografen... sånt gillas.

Det kom snö igår kväll, ganska mycket till och med. Så pass att jag trodde att vi skulle lite av ett snökaos, men idag ligger det bara små vita kanter av snö intill vägarna... så trist. Bara att hoppas att vi får mer snö snart igen, men jag tror inte det tyvärr.

Jag har samtal med chefen idag, ett sånt medarbetar och lönesamtal, så ni kan väl hålla tummarna för mig?

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Ja, det gick superbra och Johan var underbar att jobba med :) Hoppas på ett smakprov själv ganska snart :D

2008-11-20 @ 12:05:06
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0