Mörkt och kallt


Nämen godmorgon, det var väl en trevlig liten tupplur?

Känns inte som att jag har sovit speciellt länge alls, som att man precis blundade och sen ringde klockan. Suck, Gnissel och pip.

Det är mörkt och kallt också, ännu mindre upplyftande. mmh jag vet, jag gnäller lite, men klockan är inte ens sju på morgonen så om jag är trött och gnällig så kan jag väl få vara det. Egentligen e jag inte så kinkig, det är bara skoj att få det att låta så. Visst är jag trött, men det är ju alla andra människor också, men så fort man får igång kroppen i rörelse så brukar dagen flyta på ganska bra.

→ Bjuder på en bild fångad av fotografen och vännen J.Gustafsson.

Nah dags att dricka upp kaffet och se till att familjen blir påklädd innan det är dags att pallra sig iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh! Vad jag tycker om den där bilden! :)

2008-11-18 @ 08:11:36
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0