Idag kan man säga att imorgon ere fredag


De ni.

Har duschat mig. Och katten som trillade ner. Ätit två knäckebrödsmörgåsar, eller ja, nästan iallafall eftersom att katten snodde en ost. Tur att jag har Ernst som underhåller mig nu när huset är så stort.

Har fotografering idag på jobbet. Mindre spännande får man väl säga, jag brukar gilla torsdagarna på jobbet men idag går ju all verksamhet bort. Mutter. Gruppbilder, personalbilder och enskilda bilder. Ja jösses. Jag har smink på mig på jobbet idag, hähä.

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

sv: Nu har jag testat super mario galaxy med. Snacka om att det är et tnytt sätt att spela på. Men det e roligt! :)

Nu ska jag bara få testat Zelda med sen e jag nöjd! ;)

2008-11-06 @ 16:47:57
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0