Hellboy II - The Golden Army


Det var inte så himla länge sen som jag såg den första Hellboy filmen som gjordes 2004, så jag hade den ganska klar i huvudet när jag såg Hellboy II.

Precis som i föregående film så var snyggingen Selma Blair med i även denna och jag måste säga att tillskillnad från en del andra roller hon gjort så var hon ganska övertygande i denna. Kanske ingen lysande story i filmen, men nog märks det att det är Marvel allt, kort sagt... mänskligheten står på spel då alla sagans varelser tycks vara på väg att revoltera från den uppgörelse om fred som en gång i tiden gjordes...

Kanske inte den bästa filmen, men den är klart sevärd en söndag eftermiddag och har man inget bättre för sig - som jag, så tycker jag helt klart att man ska se den.




Kommentarer
Postat av: dorion

nuala och dem var så snygga dock :) tkt jag iaf ^^

2008-11-02 @ 20:09:59
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0