Adventskalender


Jag har hittat den aventskalendern som jag vill ha i år... tänk att under 24 dagar få produkter ifrån The Body Shop, vore inte det grymt?


Small, pris 800 kr.
Innehåller 24 fantastiska presenter, en för varje dag. Förutom de härliga produkterna i form av bland annat fuktighetsbevarare och rengörare får du också fina accessoarer. Värdet på innehållet är 1 000 kr.

Medium, pris 1000 kr.
Ger lite mer. Som att du får härliga dubbla produkter under två dagar. Njut av dessa härliga överraskningar varje dag fram till jul. Värdet av innehållet är 1 400 kr.

Large, pris 1200 kr.
Allt du kan drömma om - en påse fylld med superlyxiga överraskningar. Det är 24 dagar och 24 presenter, men flera av dagarna får du mer än en produkt för att verkligen skämma bort dig. Innehållets värde är 1600 kr.

Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tar 279kr för den =) Men jag kommer även ha paket med plattång och värmeskyddande spray för 399kr =)

2008-11-12 @ 14:55:20
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åh snälla tomten detta önskar jag mig!!! Vilken underbar morgon att få börja med en ny sak varje morgon! Snälla tomten hör min bööön :-)

2008-11-12 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0