8/11-08


Det blev en riktigt lyckad dag, åkte iväg och inhandlade lite glögg. Hittade den vi letande efter plus tre andra varianter, så det ska bli riktigt spännande att få smaka på den.

Förutom skorna så hittade jag också en ljuslykta som jag placerade på köksbordet, vad tycker ni? Ganska hög mysfaktor på den vah?


Sen blev det korvstroganoff till middag, länge sedan jag åt det nu. Smarremums. Det blev ett glas vitt vin till det också, så dubbel smarremums.


Jag skulle tro att kvällen bjder på lite Counter-Strike:Source spelande tillsammans med grabbarna, det var ett tag sen nu så det ska bli riktigt skoj. Avkoppling, fniss och bus.

Vad ska du roa dig med ikväll?

Kommentarer
Postat av: byron

Vilka glöggsmaker blev det?

2008-11-08 @ 18:27:45
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har roat mig med att glo på film hos en kompis på Kungsholmen, kom hem för en liten stund sedan. Hoppas du har haft en fin lördag! Kram.

2008-11-09 @ 01:40:13
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0