5/11-08


Jag kom hem ifrån jobbet för inte allt för länge sen, haft kvällsmöte. Lagom spännande. Speciellt när jag egentligen hade en tidig dag idag, så slutade jobba, träffade Lille T och åt middag tillsammans med honom uppe hos mormor. Och eftersom jag skulle jobba vidare och mormor var ledig imorgon så skulle han sova över där...

Kom hem till ett väldigt tyst och stort hus, 150 kvm känns lite väl stort för bara lilla mig och en kattunge... men det är skönt att jag har lille Ernst iallafall som välkomna mig.



Lille Ernst som fyller 13 veckor idag...

Så vad har du roat dig med idag?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Nope. De skriver inga kontrakt sa de, förrän man får ett jobb - dås krivs kontrakt för dte aktuella jobbet. Tyckte att det var lite konstigt... Så egentligen kan jag väl göra vad jag vill... Men jag vet inte :/

2008-11-05 @ 21:49:35
URL: http://annuendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0