Motionerat

Kom precis tillbaka ifrån en 5 kilometer promenad tillsammans med mor, lämnade av henne och sprang sen sista biten hem. Måste säga att jag är förvånad över hur pass enkelt det kändes att springa, kanske ska ta och fundera lite på att börja springa lite på kvällarna.

Gick 3 kilometer tillsammans med min kollega Therese igår under våran luchrast, känns lite som att om jag får upp smaken för att ut och gå och springa så kommer hon att bli plågad under rasterna att ut och motionera mera. Förra sommaren och hösten så var vi ett gäng ifrån jobbet som alltid gick under våra luchraster, så jag ska nog ta och se om jag inte kan dra igång det igen. En mycket tillfredställande känsla när man har varit nyttig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ho ho...

Sedärja.. om ett tag får jag kanske passa mig och det blir du som skall kallas träningsfreak =)

2008-05-21 @ 21:22:42
URL: http://saxiquine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0