Klänning till Hallstahammar

image1084Okej, jag nämnde ju tidgare att det snart är dags för fototräffen i Hallstahammar, så jag tänkte att jag skulle ta och gå ut med en liten efterlysning...

Så här ere, jag har bokat plåtningar tillsammans med Björn Magnusson, Therese Jonsson och Christian M samt Joachim Bago och Petra Heikkinen... och jag skulle behöva låna en klänning med mycket tyg, en långklänning, som inte är allt för ömtålig. Känner du att du har en sån som du kan tänka dig att låna ut till en plåtning, så hör gärna av dig!

Bjuder på ytterligare en bild ifrån förra årets träff, tagen utav fotografen Christian Hollmann, precis efter att jag snubblande och var på väg ner i forsen med huvudet före...

16 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: frida : )

härlig bild :)
svar: ellerhur, nu vill vi ha sommar!

2008-05-14 @ 20:27:30
URL: http://fraijda.blogg.se
Postat av: Sarah Maria

Nja alltså nu har jag jö börjat boka lite till =))
hehe
Men jag har tre sessioner helt bokade plus att jag ska fotas sen har jag eventuellt två spontana =))
men inte lika illa som förra året =))

2008-05-14 @ 23:07:37
URL: http://sarahmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0