Kaffet är...

klart. Nyvaken, eller ah, jag har varit vaken i en halvtimme nu, men nu kommer jag att vakna till när jag fått i mig lite kaffe. Det mesta är redan färdigpackat, så jag ska bara få i mig kaffet och lite frukost, sen är jag klar.

Lille T ska åka med farfar idag in till Stockholm för att hämta upp lill kusinen Isolde och hälsa på dennes lillesyster Ofelia. Tokigt vackra namn dessa töser har. Dom får det säkert väldigt mysigt, man vet aldrig vad de hittar på tillsammans... badhus, museum eller skansen kanske...

↓ Bjuder på en bild utav Lille T's faster Maria och lillkusinen Ofelia.
image1022

Det har slutat regna också, det uppskattas. Så jag ska roa mig med att åka till Strängnäs idag, vad har du för planer?


Kommentarer
Postat av: Tess [bloggen byter namn]

Hoppas du hade en bra Valborg. Kram

2008-05-01 @ 08:37:41
URL: http://tess-style.se
Postat av: Jenny

Ska du till Strängnäs för att det slutat regna, eller hade du planer på att åka ändå?? ;-P Kram på dig, här ska städas!

2008-05-01 @ 08:53:41
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Lotta

Det skall fortfarande vara ett förrådsutrymme.
Men lite mer enhetligt så det blir hyllsystem med sparringskenor, allt i vitt och så på översta hyllan precis under taket runt rummet kommer vi nog förvara lite vin och sånt.
Och så givetvis alla skor =)

2008-05-01 @ 10:23:41
URL: http://saxiquine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0