Dagens shopping

Här kommer en dagens outfit, tagen strax innan vi åkte iväg för att shoppa lite. Egentligen så skulle vi shoppa lite inför visningen utav radhuset, men jag råkade hitta lite annat också...

Top: HM
Väst: ellos
Kjol: HM
Legging: ellos
Skor: DinSko Barnavdelning

Riktigt soligt och härligt väder idag, blåser förvisso lite, men inte så att det stör. Shoppade mig ett par nya pilotglasögon, har ingen aning om vart jag har lagt mitt tidigare par. Samt ett par grafitgrå pumps ifrån Scorette, ville egentligen ha ett par svarta, men dessa var så tokigt sköna att gå i så jag kunde inte lämna dem i butiken. Nöjd.


Kommentarer
Postat av: Rasmusruth

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2009-03-18 @ 10:31:37
URL: http://rasmusruth.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0