50 frågor

Jag blev utmanad utav Therese att skriva denna låååånga lista, så jag vill börja med att grattulera er som lyckas läsa igenom alla svaren. Hoppas ni hittar något som ni inte redan visste.

    1. Tre namn jag lyssnar till:
    Mamma, Ann och Han.


    2. Någonting jag tycker om med mig själv:
    Jag har lätt till skratt.


    3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
    Jag kan ibland gå på för hårt.


    4. Detta är jag rädd för:
    Grodor, kyrkor och höjder.


    5. Tre saker jag vill ha varje dag:
    Kaffe, mat och kramar.


    6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
    Köra bil, vänta och koka ris.


    7. Detta tycker jag om att göra:
    Läsa, dricka vin och prata.


    8. Detta vill jag göra just nu:
    Flytta.


    9. Bästa känslan:
    Att få barn.


    10. Värsta känslan:
    Att förlora ett barn.


    11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
    Hjärna.


    12. Är jag kär just nu?:
    Ja.


    13. Jag vill gifta mig:
    Om man inte friar i en grönsaksdisk.


    14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
    Se världens 7 underverk, få barnbarn och gifta mig.


    15.
    Min käraste ägodel:
    Mormors gamla klocka.


    16.
    Något jag vill ha i present:
    En resa.


    17. Detta har jag på mig just nu:
    Gråa byxor och väst ifrån Espirit, blå tunika ifrån ellos.


    18. Favoritkläder:
    Jeans.


    19. Favoritdjur:
    Katt.


    20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
    RnB.


    21. Då grät jag senast:
    Sist jag såg Greys Anatomy.


    22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
    Engelska/Matte.


    23. Stjärntecken:
    Lejon.


    24. En bok jag gillar:
    Da-Vinci koden.


    25. En film jag gillar:
    Gone in 60 seconds.


    26. TV-program jag gillar:
    Program, nah jag tittar på serier.


    27. Favoritdoft:
    Lille T.


    28. Detta äter jag gärna:
    Bulgur, grillat och tzatziki.


    29. Dricker helst:
    Vatten.


    30. Favoritgodis:
    Chips.


    31. Hit vill jag gärna åka på semester:
    Egypten.


    32. Färgen på mina ögon:
    Blå, åt det grå hållet.


    33. Min längd:
    155.


    34. Jag tror på:
    Spöken.


    35. Jag spelar:
    Counter-Strike.


    36. Person jag beundrar:
    Mormor.


    37. Så här bor jag:
    I ett radhus ibland en massa kartonger.


    38. Antal döda krukväxter i hemmet:
    0.


    39. Det här tänder mig:
    Lugn.


    40. Det här gör mig avtänd:
    Svartsjuka.


    41. Favoritfärg:
    Grön.


    42. Favoritcitat:
    "The secret of successful journalism is to make your readers so angry that they will write half your paper for you."   ~C.E.M. Joad


    43. En hemlighet jag vet:
    Är det en hemlighet om jag berättar?


    44. Den bästa present jag fått:
    Kärleken.


    45. Senast köpta skiva:
    Oj, ingen aning, det är tokigt länge sen iallafall...


    46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
    Ögon.


    47. Det jag är missnöjd med:
    Hår just nu, troll.


    48. Udda förmåga/egenskap:
    Sjukt minne för detaljer och siffror.


    49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
    En fiskmås och du kan ge dig på att jag skulle skita på dig!


    50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
    Sarah Maria, Lotta och Tove.

Nå, hittade ni något som ni inte redan visste?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade en del faktiskt! Får anta att du vill ha en borgerlig vigsel eftersom du är rädd för kyrkor?! Kram på dig tok-ann ;-)

2008-05-02 @ 19:57:34
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Men jag har ju ingenstans o ha fest ^^ haha.

2008-05-02 @ 21:19:07
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Haha visst var det?

Nej vad kul lista! Den snor jag :-)

2008-05-02 @ 21:54:26
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: maria

Nej då det ska jag inte =) Det är inte så konstigt att jag är trött eftersom jag håller på med salongen från morgon till kväll =) Men det är kul!

2008-05-02 @ 22:41:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Sara

Jag vet inte vad den ligger på, tror det beror på materialet på varorna. Det kan ligga på ett påslag mellan 20-60% av köpesumman=( Surt iallafall! Jag borde få kläderna vilken dag som helst, så jag får väl meddela dig då.
Snor din frågelista förrexten=) Har lite att göra.

2008-05-02 @ 22:42:51
URL: http://ssara.bloggagratis.se
Postat av: Wysteriia

Men jaghar redan räknat med party i hallsta ;) Ska ta med lite gottis o dricka! :D Läääääängtar :D

2008-05-02 @ 23:36:03
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Amaia

Haha, visste inte att det fanns folk som var rädda för kyrkor =)

Men han ringde mig 7 gånger idag, och jag svarade på det sista samtalet, men tackade nej till hans fråga om jag ville ut. Känner mig jättestolt :D

2008-05-04 @ 22:24:12
URL: http://amaialayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0