29/5-08

Träffade studievännen idag efter jobbet, blev inte så mycekt gjort dock eftersom skolan inte skickat ut något material alls, vet inte alls vilken typ utav uppgifter som det är meningen att vi ska göra. Sjukt dåligt eftersom kursen började den 27e och det är ju inte så att man har obegränsat med tid.

Åkte iväg för att storhandla, blev inte så mycket handlat, var inte alls på humör för att gå runt i en kall matbutik. Handlade två par nya sandaler åt Lille T och ett par skor åt mig själv. Ett par rosa med en minimal klack. Blev middag på en kinesisk resturang också, en riktigt god bufe. Brukar inte vara nån större favorit ifrån min sida, men denna var helt okej.
Japp, det är min dag, so far. Har lite kvar att göra innan man kan säga tack och hej för idag, packa till exempel, jag har inte ens börjat... dags att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: dorion

sjukt söta skor du har på bilden där :)

2008-05-29 @ 20:51:31
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0