15/5-08

Började tidigare och slutade senare än vanligt idag på jobbet, samt att jag har ett antal timmars övertid att se fram emot imorgon också. Bra med extra pengar, men känns i kroppen att man varit igång mer än vanligt.

Fortfarande mycket som man går och funderar på inför visningen utav radhuset, lite som jag vill ha fixat innan det är dags. Ytterörrådet bland annat vore ju skönt om jag iallafall öppnat innan någon annan ska kika in där så jag vet om det är en massa jag behöver skämmas över.

Var på utvecklingssamtal på Lille T's förskola idag också, medans Lille T var och åt middag tillsammans med sin bästa vän och flickvän Fanny. Riktigt skoj att höra hur pedagogerna på hans förskola tycker att han har utvecklats, tydligen så var det inte alls lika lurigt att hantera hans humörsvängningar längre. Mycket bra. Till och med väldigt bra att det lilla monstret han visat upp tidigare tystas ner lite.

Fick lämna in en komplettering till skolan också, ibland undrar jag om läraren ens förstår det vad jag har skrivit. Kommentarerna som hon lämnar till uppgifterna är lite som att prata med en 50-talist på MSN... "HEJ!!! VAD GÖR DU?!?!?!" Ah, 50-talist eller 14-åring, you pick.

Jaha, mhm, vad har du roat dig med idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0