På väg till Sobelträffen


Okej, nu sitter jag upp, har klätt på mig, fått kaffe och har packat. Känns dock inte som att jag är vaken... men men, vi är strax på väg att åka till Sobelträffen i Tranås idag, en fototräffa för modeller, makeupartister och fotografer. Vi ska bara försöka vakna och få in all packning in i bilen, och ja, Sarah Maria hade med sig en del saker. Jag tror vi kacklade för länge igår kväll, men som tur är så kan jag få slumra lite i bilen.

Har en del roliga plåtningar inbokade för dagen, jag får berätta mer senare när jag har mer tid till mitt förfogande. Får nog erkänna att jag är lite nervös, blir iallafall en som är totalt annorlunda mot vad jag tidigare har gjort. Håll tummarna för mig.

 
Lille T, Sarah Maria och hennes packning.

Det är dags att sätta lite fart nu så att vi kommer iväg. Ha en bra dag alla vänner och ovänner, hoppas ni får sol, regn och hagelstormar.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hoppas ni får roligt :D

2008-03-01 @ 07:54:21
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Tobias

Så Sarah Maria har förberett sig att sminka en hel ARMÉ av modeller :) Det ska bli spännande att se och lite halvsur är jag över att bara ha 15:- på kontot och inte kunna komma dit :)

2008-03-01 @ 12:45:48
URL: http://www.fotobias.se
Postat av: Sara

Hoppas ni får det super duper kul! Hälsa!!!!!!!

2008-03-01 @ 14:46:52
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0