Mmh, ny lista

Jag snubblade över ytterligare en liten lista, men jag tänker inte plåga er med att läsa hela, om ni vill hoppa till den delen där några få stackars utvalda blir drabbade att skriva samma lista - titta i slutet. Det är bara fyra, så risken att det är just DU som blir utmanad är ganska liten.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Sålde jordgubbar när jag var 16 år.
- Bartender.
- Innesäljare utav ergonomiskt skräp.
- Barnskötare.

image663Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Gone in 60 seconds, lätt min favorit.
- Plutonen. Mmh, jag såg den varje gång jag var sjuk när jag var liten.
- Ice Age. Jag har lyckats somna varje gång jag försökt se hela den filmen så det är värt ett försök till.
- Leopold och Kate. Den visades under min resa till Canarie Öarna samt till Detroit, så jag har sett den säkert 7 gånger. Riktigt dålig film. Så den vet jag att jag kan se igen utan att avlida. Det finns värre saker att råka ut för.

Fyra städer jag har bott i:
- Ösmo. Mmh.
- Skärholmen.
- Aspudden.
- Haninge.
image664
Fyra teve-serier jag gärna ser:
- Criminal Minds.
- Gossip Girl.
- Califonication. Säsong 1 slut.
- Supernatural.

Fyra ställen jag vill åka till:
- Sicilien. Italien överlag funkar, men Sicilien är drömmen.
- Paris.
- San Fransisco.
- Australien.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- Modellbilder.se
- Hotmail.com
- Blogg.se
- Helgon.net

Fyra favoriträtter:
-  Pizza.
- Bulgursallad.
- Grillat.
- Mammas ostpaj.
image666
Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma.
- I en skoaffär. Ja, vilken skoaffär som helst.
- På jobbet. Mmh otippat inte sant, men nu ereh faktiskt så.
- Framför kameran.

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
- Sarah Maria
- Johan
- Sara
- Emma

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag tänkte faktiskt också försöka skaffa något..meeen än så länge har jag inte riktigt känt att jag haft någon anvädning för det :)

2008-03-09 @ 17:26:59
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

Japp snabba ryck här vettu ;)

2008-03-09 @ 17:44:03
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0