Långfredag

image760
Jag har precis kommit ur duschen, precis lagt lite färg i ansiktet för att vi ska gå iväg om ett tag för att äta middag... men naturligtvis så ska planerna ändras pga att vi måste vara hundvakt till en hund som inte kan lämnas själv i huset utan att riva sig ut... Jo, jag vet att hon river huset, för jag har rivmärken på hela insidan utav ytterdörren sen sist vi hade hunden och lämnade henne själv i 10 minuter. Vi hittade henne på vårat altantak (andra våningen) sist, dit hade hon tagit sig genom att öppna vårat sovrumsfönster.
image761
Missförstå mig rätt nu, det är jättemysigt att få chans att ha hund ett litet tag, och just denna hunden är riktigt charmig att ha med att göra om man bortser ifrån att hon tror att hon är Houdini, men inte när man precis gjort sig redo för andra planer.

→ Okej, så lilla fröken Houdini har gjort illa tassen och måste ha en tratt på sig... hemskt pinsamt och klumpigt. Man skulle kunna kalla henne fåntratt. Så hur gör man då om man är en för stor hund för en liten fotölj?

Nåja, det blir att ta tillfället i akt och försöka göra så lite som möjligt idag, äta chips och titta på film kanske... det tycker jag låter som en ganska bra ide. Måla naglarna och pilla naveln kanske.

Vad ska du roa dig med idag?




Kommentarer
Postat av: Natta

hahaha men det är bra att något överlevt iaf. jag är jätteduktig på att döda blommor.
köpte nyss blommor till mamma men hon är mkt bättre på att hålla de i liv. hela huset är fullt med blommor och växter haha.

2008-03-21 @ 18:25:50
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Kattis

Åh, vilken go´hund.
Vi får svärfar på middag ikväll.
Ha det!

2008-03-22 @ 09:10:15
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Sveinunglilly

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-06-29 @ 10:10:45
URL: http://sveinunglilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0