5/3-08

Idag har varit en riktigt produktiv dag, hade planeringsmöte på jobbet och fick faktiskt förvånandsvärt mycket gjort. Riktigt skönt. Halvvägs in i terminen så är jag ganska övertygad om att det kommer att bli riktigt bra.
image635
Efter jobbet, när jag hade hämtat lille T på hans förskola, så kom vi hem och möttes av synen utav de fjorton stenarna som låg på vardagsrumsbordet. Räknestenarna. Tack för den Sarah Maria... det nya projektet blev iallafall att måla alla räknestenarna, så det roade vi oss med. Inte bara de gamla stenarna vi redan hade, utan också de nya stenarna som han så omsorgsfullt plockat under dagen. Vad gör man? Jo man målar de vackra skatterna.

Observera penseldraget på bilden, lille T in action lissom. Jag tror att jag ska bli fotograf när jag blir stor.

Jag har skickat in tre uppgifter till skolan idag också, allt som ska in till denna kursen. Känns rätt bra att redan ha gjort allt arbete som ska vara inne redan första veckan, så slipper jag göra det senare.

Mmh jag hade lite extra energi att göra av med idag så det gjorde jag...

Och sen blev det pizza. Klart, man är väl ändå ingen riktig modell utan att äta pizza eller chips minst en gång i veckan eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Sarah Maria

hihi räknestenarna =)
underbart =))

Då har jag ju lyckats med nått =))

kram

2008-03-06 @ 13:12:50
URL: http://sarahmaria.blogg.se
Postat av: Sara

Va smart med räknestenar!!

2008-03-06 @ 22:28:28
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se
Postat av: Morgannelly

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-08-21 @ 14:34:00
URL: http://morgannelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0