5 Favoriter

image688image684
Jag tänkte att jag skulle ta och göra utterligare en utmaning, speciellt för alla er som bara älskar att bli utmanade. Hähä. Nåja, denna gång är det ganska enkelt, ni skriver helt enkelt bara ner era 5 favorit produkter.



    1. Juicy Tubes, jag har en galen passion för lipgloss ifrån Lancome.
    2. Eight Hour lipcare.
    3. Makeupstore's Microshadow Velvet.
    4. Depend Nailpolish, vilken färg som helst, billigt och prisvärt.image689
    5. Nivea's Aqua sensation.image682


image690


Jag väljer att utmana Amaia, Cilla, Tess, Emma och Sara (förvånad?). Och sen då för att göra det hela lite krångligare så måste ni utmana 5 stycken. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Fan va du ger mig utmaningar ;) Men denna ska jag nog ta o göra :) hehe

2008-03-13 @ 19:01:53
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0