27/3-08

image831Nu har min kära sambo anlänt hemma. Riktigt skönt. Nu är ordningen återställd och jag har någon att retas med. Undrar om det finns någon sol kvar i Karlstad nu efter att han varit där, för nu lyser den här.

Lille T har fortfarande feber, stackaren höll på att kräkas när vi skulle försöka få i honom lite alvedon. Han ligger ute i vardagsrums soffan, tittar på film och äter lite godis. Bland de få fördelarna med att vara sjuk som barn, man får äta godis och titta på filmer.

Känns som en ganska bra dag.

image835Jag botade lite utav min fotoabstinens med att boka in lite fotosessioner under kommande veckorna iallafall, har tre riktigt roliga ideer att genomföra nu. Bland annat en tillsammans med fotografen Johan och Sandra, bara bus.
image832
Tänkte laga en tidig middag idag, mest för att försöka få i Lille T något att äta ifall att han kroknar av tidigt ikväll. Vilket jag misstänker. Tänk att det bara krävs en dag utav full styrka i familjen för att det ska kännas lyxigt att ha hela familjen samlad igen.

Mmh så här har min dag varit hittills. Hur har din varit?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas att din lille T mår bättre snart :D

2008-03-27 @ 20:35:59
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0