27 Dresses

image765
En film skriven utav författaren Aline Brosh McKenna, som även har skrivit The Devil Wears Prada. Jane Nicholas (Katherine Heigl ifrån Grey's Anatomy) älskar brällop, men att se sin syster gifta sig med den man hon i hemlighet är förälskad i... en romantisk film, mycket söt. På gränsen till för söt och lite väl förutsägbar, men det går ju alltid att vila ögat på huvudrollsinnehavaren Kevin Doyle spelad utav James Marsden (Enchanted, X-Men och The Notebook) om man får lite långtråkigt.

Sevärd ja, jättebra nej.

image764image763
Katherine Heigl och James Marsden.

Kommentarer
Postat av: Natta

tack men jag tar inte åt mig av såna människor. har fått person angrepp som jag inte kallar detta och de har jag anmält till blogg.se så att de varnat bloggarna.

hon är 13 och kan inte stå för sin åsikt och det mest roliga är att hon ljuger :D först skriver hon en kommentar med sitt namn och sen en precis efter i ett annat inlägg helt anonym och den var ju självklart dryg. folk är så mesiga!

2008-03-21 @ 21:07:20
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

tack :D hm, 22 april 2007 var det nog hehe. jag gillade inte ett dugg sminket eller kläderna men ibland måste man vara ful haha.

2008-03-22 @ 01:20:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0