Jag vill ha semester!

Man är ju allt lite småtrött idag, att ha en ledigdag mitt i veckan var lite som att lura sig själv att man har semester, för att sedan väldigt snabbt bli besviken. Jag hade nog kunnat tänka mig att gå på semester snart... Jag har semester vecka 29, 30, 31 och 32, när har du din semester?

Lite grått och mulet idag också, men blåser inte lka vilt som det gjorde igår och det uppskattas. Inget regn. Jag vet att det grinas om att det behövs regn på grund utav att det är torrt, men det kan väl regna på nätterna och vara fint på dagarna om det promt måste regna.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har aldrig semester, haha ;) Arbetslös däremot..? Räknas det ;)

2008-06-11 @ 10:11:42
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0