En tisdag...

...morgon som denna serveras det knäckebröd till kaffet. Inte på ett silverfat. Nah, jag har inte fått tillbaka hyllan i garderoben än, så det blev till att gräva ut en tröja underifrån hyllan som ligger mitt på golvet i garderoben. Glamoröst värre.

Jobbe snart, börjar känna att det är dags för semesta. Kan tänka mig att sitta ute på altanen, dricka mitt kaffe och läsa en bok. Idag är det förvisso lite kallt och blåsigt. Och jag har ingen bra bok. Men tanken var ju god.

Ska till banken efter jobbet och träna upp min övertalningsteknik. Vet att ni har fått hålla er tummar ganska mycket på senaste, men helt allvarligt så verkar ni ha fuskat, för det hjälper inte, så se till att hålla tummarna idag!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag får ta o maila hanse igen o fråga hur det går med att få hans mail aå jag kan skicka inspirationsbilden ;) Han är seg på att läsa PM tyvärr :(

2008-06-17 @ 10:25:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0