21/6-08


Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kände av midsommaraftons firande, så idag blev det en ganska stillsam promenad ner till den lokala ICA butiken. Stannade till lite på vägen så att Lille T skulle få leka lite vid lekplatsen.

Vi grillade lite kyckling när vi kom hem, gjorde en riktigt god gryta med röd och gul paprika, bacon, oliver samt den grillade kycklingen. Detta serverades med ris samt brieost och Halloumi. Vi dukade ute och satte oss för att äta, men vi hade knappt hunnit tagit första tuggan innan regnet kom. Inte lite regn, spöregn. Hela midsommarafton klarade vi oss dock utan regn, så man får väl vara glad för det lilla.

Jag tänker nog roa mig med att försöka göra så lite som möjligt under kvällen,
kanske dumglo lite på nån usel film.

Vad ska du roa dig med?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Glad midsommar på er :-) Ni såg ut att ha haft skoj igår! Puss å kram

2008-06-21 @ 20:45:34
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Chrissigrid

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-04-28 @ 08:13:06
URL: http://chrissigrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0