4 dagar kvar


Godmorgon folket,
vaknade klockan 8 idag... Herr J ska åka iväg och hämta min käre mor och hennes gubbe vid båten, de har varit i Tallin ett par dagar. Ska bli spännande att se vad de har att säga om Tallin, jag har hört väldans mycket prat om Tallin ifrån flera olika håll nu. Hähä. 

Jag har bara 5 tomma kartonger kvar här hemma, tänkte försöka passa på att fylla några utav dem nu när Herr J är iväg. Badrummen borde jag ta och packa ner... så spännande. Så där vah? 

Har ett sista möte med banken idag också, inför flytten på måndag... det är bara 4 dagar kvar... ska fixa iordning alla papper och sånt, så att allt verkligen flyter på när vi ska få nyckeln på måndag.  

Kommentarer
Postat av: byron

Att packa inför en flytt är bara såååå tråkigt :)



Tallin har jag funderat på att resa till.

Efter vår Spanienresa funderar jag på om det inte ska bli Prag eller Berlin över en weekend senare i höst.



Stockholm var det längesen jag besökte. Får nog planera in en resa dit också :)

I februari eller senare på våren vill jag åka till Milano och se mitt lag spela :)



Idag på kontoret ska jag skriva ett protokoll, läsa min bok om Camorran i Neapel och surfa runt.

Jag har det såå jobbigt och stressigt nu :)

2008-07-31 @ 09:02:09
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Renelilly

This is a very good site. Thank you.

2008-12-16 @ 19:10:54
URL: http://renelilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0